2013年2月4日星期一

UGG halendi sandaler svart 1762 er vår favør

Den Fangjiashan faller i denne situasjonen, kan sies at alle takket være ugg sko gave ugg nor irrelevant. Men siden Lorrie Yao Chun lateral side av ansiktet ugg, og etter en lang stund før coldly svarte: "Jeg liker deg ikke, hater deg ikke far i dag, han tar feil vei, hvis tidlig lytte til mine råd ... ... "Hun så opp og lav snerpende stemme måltid" for kort, feil er feil, klandre andre også ubrukelig. "

Tror ikke hun kan være fornuftig hvis dette billige uggs flytte et smil, hjertet under ærefrykt. Side Lorrie snudde rundt, men smile, "Måtte Jin Ming, ville jeg også hatet deg, nå som jeg tenker meningsløst, selv uten deg, er han heller ikke nødvendigvis være forelsket i meg."

"Min far var lidelse fra leversykdom, livet vanskelig i fengsel, vil jeg legen daglig for å besøke ham en gang." Side Lorrie forespørsel er enkel, og også uggs norge forventet. ugg umiddelbart nikket, "Jeg gjør mitt beste, men legene må tildele noen av fengselsmyndighetene."

没有评论:

发表评论