2013年2月4日星期一

fange av rabatterte ungdom Nike 6.0 for publikum

"Hvorfor kan ikke jeg vite det?" Luo Yan sneered spørre. "Jeg går at Umemura dalen er døde, bare ikke dukke opp noe skjult i mørket du snakker alle jeg hører det ganske tydelig, er den store kjærligheten til livet og døden, mellom deg og nike free run virkelig banebrytende, kalt folk hadde å sjokkere det!

"Fierce, siden du allerede vet, bør du forstå at jeg sko nettbutikk er ikke lett,"nike ord har ennå ikke ferdig, hørte vi Luo Yan sneered: "Ja, jeg forstår det, så jeg sette deg fri som nike, selv om hjertet skade Buxia, valgte du å la gå! du sier, elsker en person, trenger ikke å få hvis det fortsetter å spøke og holder høy-handed, vil bare gjøre hverandre igjen blitt fienden!, nike og du ikke ønsker å bli fiender, som jeg selv ikke ønsker å bli fiender med deg ! sjarm, kan du være trygg på at jeg aldri vil igjen forviklinger! I stedet vil jeg velsigne deg med nike velsigne dere begge en levetid liv Yu velsignelse! "

Etter å ha lyttet til hennes bemerkninger, kan nike free run sko bane ikke motstå noen feber. Hun flyttet til ansikt å se på ham oppriktig makeløs sa: "Fierce, takk for å la gå Takk for velsignelse!""For hva gjør ikke elskere, gjør ikke venner, kan vi gjøre brødre og søstre er det ikke?" Luo Yan øyeblikk ikke blinke på henne Mouguang mørk og dyp som havet. Moment, rekker han teacup helles en kopp te, så ga den til foran henne, smilte og sa: "nike, jeg er din storebror, dette kopp te å drikke når du er på min tur gjennom Baixiong seremonien beats by dre. '

没有评论:

发表评论