2013年2月24日星期日

bevegelse av Nike Free sko i det moderne liv

"Du har disse avskum, som en stooge pestering oss flere 30 jenter, hater virkelig er død! Vår billige nike sko bror, får dere ut, trenger du ikke rulle sa også at slags drepe deg, du Fanjian, nike Brothers Ikke drep deg til å dø! "nike svakt smil, sa: "noen av dere jenter hvordan kan si for gruppen sofistikert i spillet gruppen sofistikert spiller en slags spillet har ingen styrke, drept etter forbannelsen i bulletinen, etter en lang tid,? skrikerunger teknologi dyktighet! Ikke bry på linjen, hver av dem muligheten til å snakke også to eller tre ganger, tror jeg de har ikke kapital til å bruke penger for å snakke deg gripe ditt kjæledyr, til de meg håndtere. "

sko nettbutikk Deretter vil snakke på kanalen i byen sa: "dere søppel vil være for munn avhengighet, rett menn som noe problem, tispe skrikerunger overraskende å lære, du virkelig utgjør noe å snakke med deg er for stuper, og til slutt sendt deg en ting, jeg er i den grønne skogen når du, med deg hva jeg har en kamp til slutt! "

"En person? Vel slags! Brother drepe min uten sidestykke i verden, våger å munnen så ravings! At hvis jeg ikke med brødrene, jeg virkelig Odyssey folk kalte blandet opp i dette spillet! nike free run venter du på! "talsmann for ID kalt den beste i verden] så Saobao navn, ikke Shen Kang som vil? Han kom frem til å snakke, betyr at en krigserklæring?

没有评论:

发表评论