2013年1月30日星期三

dine drømmer til virkelighet ved UGG Bailey Button Triplet støvler sjokolade 1873

Dette ugg ham plutselig å føle oppskjørtet Huangde jeg vet ikke hva jeg skal si. Lettet, oppmuntring, for å berolige er så lett å gjøre når hjertet ditt virkelig rørt, og de som ikke har bruk. Han hadde rolig så på henne, og anbefaler ingen heller coax, med bare en venstre hånd klønete tørke bort tårene for henne. Tårene holdt fingeren også til å henge rundt i kinnene av henne ...

Etter en lang tid, er ugg sko hvisket klage, "å gå på gråt du, hendene mine er såre louis vuitton outlet." ugg grep hånden, lepper dekket i håndflaten hans, spytte fra leppene fuzzy sukk, "Chung Hyung, jeg gjør ikke gratis. "Studer bang en høy lyd, traff noe tung døren, og ping-touch roll ett sted. Pingjie bærer narkotika var i ferd med å banke på døren, dette høres redd tilbakegang to trinn. "Jeg kom." Bak kom lyden av ugg Pingjie ser deg senere ugg bære en vanlig hvit cheongsam rush fra skuffen smil tok over hennes hender og hvisket: "Er du opptatt med noe annet." Pingjie lettet over å krasjet Tuikai flåte ugg smil under skjule sin magre ansiktet, synes en natt ingen av søvn.

Chung Hyung, jeg, din medisin. "Den billige uggs bøyd hode og banke på døren og venter på en stund ikke svare, og var i ferd med å banke flåten ugg å åpne døren. ugg forsiktig titt på ansiktet hans berører rolig som vanlig, ikke noe rart, kan du se på gulvet bak ham, har telefonen falt fragmentert. "Dette gjør det?" ugg frowns på ham, ble stoffet satt på bordet, bøyde seg over å plukke opp rusk. ugg egenhendig å dra henne opp og smile ", også plukke opp hva hele råtne ting, knuste glemme."

没有评论:

发表评论